The marketing matchmaker

Superskills on kohtaamispaikka, jossa markkinoijat löytävät tarpeisiinsa parhaiten sopivat markkinoinnin eri osa-alueiden ammattilaiset ja toimistot.

Superskillsin kautta saat helposti parhaat tarjoukset sopivimmilta kumppaniehdokkailta ilmaiseksi.

Löydä Superskills-match Liity toimistoksi

Superskills Pro -haun vaiheet:


1.
Aloita valitsemalla Markkinointiratkaisu ja määrittelemällä tarpeesi ja kriteerisi.

2.
Superskills lähettää puolestasi tietopyynnön (RFI) sopiville toimistoille.

3.
Saat vastaukset 3 arkipäivän kuluessa enintään 6 toimistolta.

4.
Voit vertailla toimistoja Superskills Scorecard -työkalun avulla.

5.
Sovi tarvittaessa tapaamiset kiinnostavien toimistojen kanssa.

6.
Superskills-konsultointipalvelut auttavat sinua tekemään oikean valinnan.

Katso esimerkki Superskills Scorecardista >>

Superskills suositteluasteikko

Täyden kympin markkinointikumppani.
Työn jälki kansainvälistä tasoa.
Suosittelen vahvasti.
Ehdottomasti yksi alan parhaista.
Suosittelen mielelläni.
Erittäin laadukas yritys.
Suosittelen.
Hyvä ja ammattitaitoinen yritys.
Voisin suositella useissa tilanteissa.
Keskitasoa parempi yritys.
Suosittelen varauksella.
Keskitason yritys.
En välttämättä suosittelisi.
Työn laatu vaihtelee usein.
En suosittele.
Työn laatu vaihtelee liikaa.
En suosittele.
Huonot kokemukset yrityksestä.
En suosittele missään olosuhteissa.
Erittäin huonot kokemukset yrityksestä.

Miksi Superskills on luotu?

#1

Uskomme, että markkinointi on yritysten kasvun moottori.

#2

Markkinoinnissa on käyttämätöntä potentiaalia. Se saadaan käyttöön, kun markkinointi nostetaan liiketoiminnan kriittiseksi kasvutekijäksi.

#3

Sopiva markkinointikumppani tarkoittaa entistä parempia markkinointi-investointien tuottoja.

#4

Sopivan markkinointikumppanin voi löytää helposti ja nopeasti.

#5

Markkinoinnin kysynnän ja tarjonnan älykäs matchmaking. Siihen kaiken uusasiakashankinnan tulisi perustua.

Tehtävämme on auttaa yrityksiä kasvattamaan liiketoimintaansa sekä brändiarvoaan paremman markkinoinnin avulla löytämällä heille sopivat markkinointikumppanit uudella tavalla.