Stockmann Mastercardin uusmyynti-kampanja; ulkomainonta, some- ja display sekä asiakkuusmarkkinointi.
Kampanjan tavoitteena oli herättää nuoremman kohderyhmän kiinnostus Stockmann Mastercardia kohtaan tavaratalo-paikkakuntien vaikutusalueilla valtakunnallisesti. Tämä oli ensimmäinen display-kampanja Stockmann Mastercardille ja tulokset olivat rohkaisevia.
Toimisto: Smoy
Sijainti: Helsinki
Toimiston kotisivu: http://www.smoy.com
Asiakas: Nordea Rahoitus ja Stockmann
Asiakkaan toimiala: Finanssipalvelut: Luottokortit
Vuosi: 2019
Työn saamat palkinnot: Kyseessä ei ole kilpailutyö
"“Superskillsin tuoma apu ja ajansäästö toimistohaussa oli korvaamaton. Palvelun hyötyä on vaikea ymmärtää ennen kun sitä on itse kokeillut. Toimitusjohtajana minulla ei ole aikaa selvittää ja kilpailuttaa eri alojen toimittajia. Nyt löysimme vaihtoehtoiset toimittajat nopeasti ja saimme kilpailutuksen ja toimistovalinnan vietyä läpi reilussa viikossa, kun siihen tavallisesti olisi kulunut useita viikkoja."
— Jari Vuorinen, CEO, Saxo Oy