Genelec halusi tavoittaa heille täysin uudenlaista kohderyhmää eli erityisesti sellaiset nuoret, jotka suhtautuvat intohimoisesti musiikkiin ja etenkin kokeellisen elektronisen musiikin tuotantoon, tehden sitä myös itse kotistudioissaan ympäri maailman. Liittouduimmekin kohderyhmämme rakastaman lontoolaisen Boiler Room alustan kanssa, jota myös digitaalisen ajan MTV:ksi kutsutaan.
Loimme kampanjan, joka koostui kolmesta toistaan tukevasta osiosta: 1) kilpailu kuluttajille 2) tapahtuma + live streamaus 3) videosarja tukemaan yhteistyötä.
Tulokset:
Ostohalukkuuden kasvu kohderyhmässä: 12.9% --> 80.6%
Kilpailuun osallistui yli 1200 tuottajaa.
Live streamia seurasi 2,1 miljoonaa ihmistä.
Sosiaalisen median sisältö tavoitti noin 10 miljoonaa ihmistä ja keräsi yli 100 000 kommenttia, tykkäystä ja jakoa.
Toimisto: Superson Oy
Sijainti: Helsinki
Toimiston kotisivu: http://www.superson.fi
Asiakas: Genelec
Asiakkaan toimiala: Teknologia: Kulutuselektroniikka
Vuosi: 2018
Työn saamat palkinnot:
Kansainvälisesti palkittu
The Drum Dadi Awards 2018 - Silver
The Drum Marketing Awards 2019 - Shortlist
New York Advertising Awards 2019 - Shortlist
Grand One 2019 - Shortlist
Evento Awards 2019 - Shortlist x2
Effie Finland - Shortlist
"“Superskillsin tuoma apu ja ajansäästö toimistohaussa oli korvaamaton. Palvelun hyötyä on vaikea ymmärtää ennen kun sitä on itse kokeillut. Toimitusjohtajana minulla ei ole aikaa selvittää ja kilpailuttaa eri alojen toimittajia. Nyt löysimme vaihtoehtoiset toimittajat nopeasti ja saimme kilpailutuksen ja toimistovalinnan vietyä läpi reilussa viikossa, kun siihen tavallisesti olisi kulunut useita viikkoja."
— Jari Vuorinen, CEO, Saxo Oy