Jospak on suomalainen startup-yritys, joka on tuonut kauppoihin turvallisen, kuitupohjaisen ja kierrätettävän suojakaasupakkauksen. Perinteisiin ratkaisuihin nähden Jospakin ratkaisussa 80 prosenttia vähemmän muovia. Kun tuotekehitys ja brändinrakennus sekä viestintä ovat toimineet alusta asti käsi kädessä, Jospak on rakentanut vahvan lähtöaseman elintarvikepakkausmarkkinoille.
Aktiivisella mediasuhdeviestinnällä olemme luoneet Jospakille näkyvyyttä ja tunnettuutta kansainvälisen pakkausmedian kautta. Kotimaassa innovaatiot sekä tunnustukset on esitelty niin paikallisissa kuin valtakunnanmediassa sekä Patentti- ja rekisterihallituksen vuosikertomuksessa. Yrityksen upea työ on tunnustettu myös arvostettujen ScanStar- ja WorldStar -palkintojen muodossa.
Luomamme brändistrategia, siitä johdettu visuaalinen identiteetti ja viestintäsuunnitelma toimivat lanseerauksen johtotähtinä. Niihin nojautuen toteutimme sekä pakkausten ulkoasun että verkkosivut, brändikuvat ja lanseerausviestinnän toimenpiteet.
Toimimme edelleen Jospakin kokonaisvaltaisena markkinoinnin kumppanina.
https://www.jospak.com
Toimisto: Villivisio
Sijainti: Tampere
Toimiston kotisivu: http://www.villivisio.fi
Asiakas: Jospak Oy
Asiakkaan toimiala: Teknologia: Teollinen valmistus ja teknologiapalvelut
Vuosi: 2018
Työn saamat palkinnot: Kyseessä ei ole kilpailutyö
"“Superskillsin tuoma apu ja ajansäästö toimistohaussa oli korvaamaton. Palvelun hyötyä on vaikea ymmärtää ennen kun sitä on itse kokeillut. Toimitusjohtajana minulla ei ole aikaa selvittää ja kilpailuttaa eri alojen toimittajia. Nyt löysimme vaihtoehtoiset toimittajat nopeasti ja saimme kilpailutuksen ja toimistovalinnan vietyä läpi reilussa viikossa, kun siihen tavallisesti olisi kulunut useita viikkoja."
— Jari Vuorinen, CEO, Saxo Oy