Tampereen Teatterille tiiviissä yhteistyössä toteutetun brändistrategian ja brändi-identiteetin kokonaisuudistuksen yhteydessä suunniteltiin ja lanseerattiin myös uusi verkkopalvelu. Tampereen Teatterin oma markkinointiviestinnän tiimi sai myös selkeän brändikirjan, joka helpottaa ja tehostaa heidän sekä itse teatterin että eri produktioiden markkinoinnin toteuttamista. Työ valmistui vuonna 2018.
https://www.tampereenteatteri.fi
Toimisto: Villivisio
Sijainti: Tampere
Toimiston kotisivu: http://www.villivisio.fi
Asiakas: Tampereen Teatteri
Asiakkaan toimiala: Viihde & Kulttuuri: Tapahtumat, näyttelyt ja viihde- ja kulttuurikokemukset
Vuosi: 2018
Työn saamat palkinnot: Kyseessä ei ole kilpailutyö
"“Superskillsin tuoma apu ja ajansäästö toimistohaussa oli korvaamaton. Palvelun hyötyä on vaikea ymmärtää ennen kun sitä on itse kokeillut. Toimitusjohtajana minulla ei ole aikaa selvittää ja kilpailuttaa eri alojen toimittajia. Nyt löysimme vaihtoehtoiset toimittajat nopeasti ja saimme kilpailutuksen ja toimistovalinnan vietyä läpi reilussa viikossa, kun siihen tavallisesti olisi kulunut useita viikkoja."
— Jari Vuorinen, CEO, Saxo Oy